PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Monday, May 24, 2010

monyet lovee ♥

monyet lovee sapa tak pernah rasa memang bohonglahh jangan tipulah semua pernah rasa even budak bendul , skema , hot , cantik , buruk semua mesty pernah rasa , kecualilah yang memng dilahirkan tiada perasaan ehh ehh ada ke ,kalau ada teringin nak jumpa  -_-



comel takk ,KAHKAHKAH


oke sememngnya yg di atas tiada kena mengena antara hidupe dengan yg mati

actually malu nak kasitauu i pon penah fall fall in monyet love , oke saya tahu english saya broken ignore that

dulu dulu masa darjah 1 saya merupakan seorang budak perempuan sekolah rendah yang sangat comot comel semua orang tahu semua itu , TERIMA KASIH :p ikat tocang pakai skirt stoking panjangnya kira kira 10 cm ye saya tahu saya seorang yang sangat skema dulu , lepas tue bawa bekal hari hari rehat sorang sorang saya tahu sekali lagi saya memng budak baik



lepas tue pulak ada seorang budak lelaki ni , pendek macam saya juga nama dia ****** nak kata comel takdelah tapi adalah iras iras macam brad pitt ,KAHKAHKAH memang saya seorang penipu  :p
dia baik kod , tak tahu lah memng dulu duluu saya blur -_-


suatu hari tu dia kasi bungalah , keretalah , rumahlah , okay okay memng saya tipuu  :p
dia baru darjah satu tackle pon masih lagi tahap E belum sampai A+ dia kasi saya satu benda yg saya tak ingat sebenarnya memang tak nak amek taoo , bentuk macam cincin then sarungkan kt tangan saya
memandangkan saya seorang yg blur saya memng langsung tidak bertindak balas apa yg saya tahu kakak saya yg ada dekat situ dengan kawan kawan dia gelk gelakkan saya , saya pon tumpanglah gelak sekali
satu lagi pembuktian menunujukkan bahawa saya blur -_-


lepas tu dah tiada apa apa masa dah darjah 4 otak dah berkembang 5 cm baru tahu budak lelaki tu syok kt aku
hari hari naty dia berdiri tepi tangga pandang pandang senyum senyum lembu kambing time tu dalam kelas saya tengah belajar saya cuma jeling jeling
saya tahulah saya comel tapi janganlah skodeng saya hari hari  :p


tapi semengnya saya tiada perasaan dekat dia
sebsb suka dekat mamat lain sebab mamat tu tinggi ,KAHKAH


maaf saya tak merokok laa ,nyet nyet



agak agak kan budak lelaki tu tinggi tak lagi hmm -_-

8 comments:

  1. AGAGAGAGA hots sangat lah anys ni sampai budak tu jatuh cinta sejak berusia 7tahhun (macam lirik lagu) tapi mungkin dia dh tak suka anys dh skrg sbb anys blur *tiba tiba rasa nak lari HAHAHAHAH

    ReplyDelete
  2. AHAHAAAAA , manaa adaa sekarang dah tak dah dulu jaaa ,KAHKAHKAH

    ReplyDelete
  3. Perggghhhhh!!! citer die...mmg mnrik+sempoi+lwk...hihi...
    nnti bg la dkt director mn2,srh diorg wt filem...sure gempaknye....:)

    ReplyDelete
  4. loRh?? i serious mehh!!! u hve the potential to be a writer...keep it up!!!

    ReplyDelete

comment kalau berani