PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Saturday, June 5, 2010

musim cuti sekolah

agak agak kan tajuk entry kali ni boleh tak buat tajuk karangan untuk bebudak darjah 6 jawap UPSR tak ,wee..ohh akhirnya musim musim yang dtunggu oleh semua budak budak , pelajar pelajar ,kanak kanak di bawah umur untuk bergembira , agak agak kan kalau aku masih lagi kanak kanak ribena ,masih lagi berbaju putih suci ,berkain biru mesti tengah teruja sangat sangat bila cuti cuti datang ,sekarang tak teruja dah sebab dah tua dah dah boleh kahwin , tak mahu tak mahu kahwin saya masih muda lagi , saya baru lapanbelas okay so jangan salah paham


dulu dulu kan bila cuti sekolah ja rasa macam nak melompat ja ,nak juget juget 24 jam biasalah budak budak sekolah hingusan baru ,ceh macam lah dah dewasa sekarang , masih lagi kebudak budakan tak apalah saya suka jadi budak budak sebab budak budak comell , buat salah pon rasa tak bersalah konon konon innocence gila ,KAHKAHKAH


sekarang rumah memang penuh , rendu la macam ni , iyalah budak kechik kesayangan aku dah balik rumah biasalah budak hostel bila balik rumah sekali mesti teruja nak buka tv ,nak buka peti ais ,nak buka laptop ,KAHKAHKAH ..budak kechik kau balik ni aku nampak makin comell lahh , makin kurus , makin hot ,makin preety (tipu!) puji aku balik plis aida ,KAHKAHKAH ..lepas tu buka cuti sekolah seminggu lepas tu giliran untuk saya belah keluar dari rumah ini ,OMG sedih nyaa nak pergi berjuang demi keluarga ,KAHKAHKAH memnag saya tipu anda beri tepukan pada diri sendiri ,saya mahu pergi belajar bawa beg besar besar , sedihnya tak pernah pernah sepanjang saya hidup ni saya kena keluar tinggalkan keluarga ,tingglkan rumahh   :( tak apalah saya nak pergi study bukan pergi kahwin , eh eh kenapa asyik sebut kahwin ni ,tak suka la nyahh ,awww


agak agak kan mesti ramai yang dah pack pack barang nak pergi bercuti , besnyaa agak agak bila aku nak pergi bercuti ni ,yang aku ingat last sekali aku pergi night market kot ,KAHKAHKAH memang saya tipu lagi rendu la nak jalan jalan melancong melancong dah lama dah tak buat semua ni dengan family nanti mesty lagi rendu sebab lepas ni rumah mesty sunyi ,iyelahhh saya dah nak pergi ,ecehh ecehh macam laa penting sangat aku dalam rumah ni


lepas tu cuti cuti sekolah ni mesti ramai yang balik kampung ,tiba tiba ja rasa nak nyanyi lagu balik kampung , takpelah tahu suara saya tak sedap , seronoknyaa nak jumpa nenek , makcek ,kambeng kambeng ,lembu lembu dekat kampung ,mesti semua sihat sihat belaka .


paling best cuti sekolah kali ni adalah jeng jeng jeng adik lelaki saya yang satu kepala dengan saya ,imran bakal bersunat ,KAHKAHKAH baik kau berisap sedia sekarang.. sekarang dia merupakan satu geng kepala dengan saya dekat rumah ni , dia pun dengan saya agak brutal ,cakap pun kadang kadang gua lu gua lu ,ganas tak ,ganas tak ,KAHKAHKAH ...ni yang saya suka ini macam macam saya cakap dekat dia kata dekat dia kalau sunat tak boleh makan seminggu lepas tu sunat guna senapang gajah ,terus dia yang agak brutal tu muka pucat ,KAHKAHKAH kejam tak gua , ahahahaaaa


dan dan di akhir ucapan saya eceh eceh perasan lagi nak ucapkan kepada budak budak sekolah ,selamat bercuti dan kepada yang bakal menyambut peperiksaan besa besaran jangan lupa study juga dtujukan khas dekat budak kechik aida yang bakal menyambut pmr , jangan juget lebih lebih sangat nanti menangis tak berlagu.. dan dan selamat menyambut cuti sekolahh





agak agak sapa paling comel

8 comments:

comment kalau berani