PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Tuesday, June 8, 2010

nama beliau LISA SURIHANI

beliau comel , beliau lawa , beliau hot sangat sangat hot , beliau sopan santun , beliau preety , beliau adorable , beliau lovely , beliau hebadd , beliau pandai ,beliau sangat sangatlah saya suka suka suka (ulang sampai esok pagi ,KAHKAHKAH) saya tak tipu percayalah saya memang suka beliau  gila , dan dan dan beliau yang saya maksudkan adalahhh


buka mata anda besar besar











macam macammana teruja tak teruja tak , wheee

OMG OMG ,jangan jangan jangan salah paham saya bukanlah LESBIAN ,saya cuma sukaa sangat sangat tengok muka beliau , awww comel gilaaa , haihh kalaulah kan saya boleh minta tukar muka semestinya saya mahu muka beliau ,KAHKAHKAH saya memang kuat berangan :p beliau adalah LISA SURIHANI , seorang pelakon wanita yang popular ,eceh eceh ayat dah jadi skema pulak , wheee


setiap kali ada muka beliau dalam apa apa cerita ,movie ,drama ke mesti cerita tu best dah tu beliau asyik jadi heroin favourite .. banyak sangat sangat kot cerita yang dia berlakon yang paling paling hot sekali baru baru ni cerita ADAMAYA , eceh eceh macam korang je tahu cerita tu , saya pun haruslah tahu dan yang lebih latest adalah cerita LAGENDA BUDAK SETAN , yeah angkat bulu  tangan siapa dah tengok cerita tu sebab sebab saya baru je habis pergi tengok movie tu , sob sob sedih tapi jangan harap saya nak menangis saya brutal ok ,KAHKAHKAH tipuu


beliau juga bukanlah jenis artis artis permpuan yang sangat sangat suka buat kontroversi , propa sana propa sini , dan beliau bukanlah jenis yang suka rampas suami orang , laki orang ,ehh ehh sama je kan , rampas boyfriend orang ,OHH NO NO NO she's not like that ,eceh eceh omputih jup ..beliau juga tak banyak buat masalah , tak penah lagi kena baling pinggan ke cawan ke atau yang sewaktu dengannya lahh kerana itulah banyak yang suka beliau ,kan kan?? sila sila semua sokong saya

dan yang paling saya respect dan suspect sama beliau kerana beliau seorang yang bijak pandai , beliau mempunyai ijazah dalam bidang sarjana muda undang undang kiranya  lawyer la kan kalau tak silap saya , sila sila betulkan saya kalau salah ..kiranya beliau bukanlah calang calang orang dahla santek , sopan santun ,pandai pulak tu sejibik macam saya ,KAHKAHKAH


dan di akhir kata ecehh ecehh silalahh membawa diri anda ,keluarga anda ,bofriend anda (kalau adalah) ke panggung wayang sekarang menonton cerita LAGENDA BUDAK SETAN , not badlah cerita tu , suka sangat sangat masa first first sebab awal2 dia berlakon

dan ini betul betul last sokonglah artis MALAYSIA kerana artis tempatan kita juga sama hebad macam artis luar eceh ecehh promote artis kita jup


*agak agak ada iras2 LISA SURIHANI tak ,KAHKAHKAH sila jangan tertipu ini gambar lama saya*



26 comments:

  1. huu. nt da bsar sket mst cam lisa. skrg cam shiqin kamal, heh

    ReplyDelete
  2. Ohh ,terima kasih yee walaupun takde kena mengena dalam tajuk d atas ,hee :)

    ReplyDelete
  3. kerana ko adalah kwn aku...
    aku kate kan...
    "eh...
    same la..."
    hahaha...
    ;)

    ReplyDelete
  4. memang dya sanad sanad comel :D

    macam saya jugaaaa !

    hee (perasan )

    ReplyDelete
  5. farid: haruslah ,KAHKAHKAH , ohh dag dah sertai pon , tengok kt bawah :)

    ReplyDelete
  6. Nak sangatt tengok lagenda budak setan tu , grr

    ReplyDelete
  7. ye ke eny tak nangis tengok lagenda budak setan tu +____+ hehe...

    dik eny ku yg kiut miut...dah besar sikit nanti..akak tengok ek same cam lisa ke x...=)

    ReplyDelete
  8. awak lagi cantik la syggg <3 hihi

    ehh, kak ynn nk tegur sikit ni tauuu, kalo boleh yg popup thnk apa semua tu anyss buang boleh tak? :( tp kalau tamo tape tauuu

    ReplyDelete
  9. wawa : dek eny tu saya kee ,kalau saya mekaseh eh kalu tak maluuu :p

    ReplyDelete
  10. liyanaaa: kaka liyana ,trimas yee ,tahu dah ,KAHKAHKAH..popup thanx , yg mana satu eh?

    ReplyDelete
  11. haha. LISA lebih bagussss dari pashak sendat huahuahua. EH JAHATNYE MULUT XD astaghfirullahalazim. aicececehh. tobat sudaaa. hhhahahaaa

    ReplyDelete
  12. cik bunbun: wahhhhh , setujuuuu youuu ,ahahahaaa ;p kadang2 je jahat takpee ,bukan selalu ,KAHKAHKAH

    ReplyDelete
  13. encik tikus: ohh ,yang haritu dating dgn lisa surihani awak laa ,KAHKAHKAH :p

    ReplyDelete

comment kalau berani