PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Wednesday, June 16, 2010

persiapan ke uitm

perasaan berdebar debar , dup dap dup dap , peluh bertimba timba , gelisah ,gundah gulana ,kacau bilau kalah macam orang nak kahwin agak agak kahwin nanti macammana lah ehh OMG -_- sungguh seram habis terbang meremang bulu roma , sungguh sungguh kacau perasaan buat masa sekarang. semua ini gara gara tanggal 26 saya bakal meninggalkan rumah ,keluarga ,bilik dan dan sungguh tak mampu lagi untuk berkata kata sobb sobb tisuu lagi plis ,KAHKAHKAH sungguh hiperbola saya ini.


okay hari ini anda bersama saya yang comel lagi untuk memberi ceramah tentang persiapan ke uitm ,ohh pastikan anda tidak tidur sebelum cerita bosan saya ini belum habis .



OMG -__- muka tahan sakit



okey sekarang masa untuk menglist kan semua barang barang yang harus dibawa.. baru baru ni saya dan keluarga keluar pergi beli barang ,OMG saya suka shopping , sakit yang ada terus hilang lebih lebih lagi bila boleh beli apa sahaja .inilah masa untuk menghabiskan duet ,KAHKAHKAH




cadar




comel tak? hikhikhik. okay sebenarnya mula mula nak pilih yang warna biru polkadot biasalah budak budak (ke?)kalau boleh semuanya nak polkadot..baju nak polkadot selipar nak polkadot , seluar dalam pun nak polkadot. mama lah suruh pilih design ni (pilihan ibu lebih tepat ,ceh macam nak pilih suami)


selimut




haruslah warna merah jambu , comel kan kan sama macam tuan dia ,KAHKAHKAH


bantal comel




ini saya panggil dia bantal comel , kecik saja sama macam saya ,KAHKAHKAH


tshirt putih




bayangkan uitm kena pakai semuanya tutup tutup , tiada seksa seksi OMG bayngkan saya yang saiz s ni kena pakai saiz m/l , ohh sungguh menyeksakan benci rasa macam budak sekolah..mama pula suruh beli semua yang besar besar melebeh lebeh macam hiphop tak suka dahla saiz terbantut nanti orang ingat budak sekolah mana sesat ,sungguh tragis sob sob.




tengok tengok habis dekat 200 lebih juga shopping tak beli lagi timba , baldi , sabun ,shampoo mesin basuh saya rasa macam nak bawa semua barang yang ada dekat rumah ini..rasa nanti mesti ada saja yang kurang , ini pun dah 2-3 beg dah . esok nak pergi shopping lagi part kedua hikkhikk sungguh teruja dalam hal beli membeli ,cuma tak teruja masa nak bayar ja ,KAHKAHKAH..hmm ada siapa siapa lagi tak nak cadang nak bawa apa lagi ,sila silakanlah beritahu jangan malu jangan segan pandangan anda sangat diperlukan


nak tanya ini saya dah tukar header ,cantik tak?



16 comments:

  1. dapat uitm mana? tahniah menjadi salah sorang student uitm.. uitm dihatiku... hhheheheheehehe

    aalllaaa.. kejap je pon dok pakai putih putih n extra 1 size tuh.. nanti dah jadik senior sikit.. good bye leee... takdernyer nak ikut... hahahahaha

    ReplyDelete
  2. kakak mimie:

    trimas ye ,uitm arau perlis :D
    EHH yakahh ,bagus bagus ,hikss

    ReplyDelete
  3. hee jangan hiphop kat uitm sudah . hee :D macam budak sekolah je kena pakai yang besar3 :B

    ReplyDelete
  4. emazwan:


    hiphop?hikss tadelah saya ni suci tadelah sume shuffle2 ni ,hiks..tahuu takpeee

    ReplyDelete
  5. saiz s ? mesti kamu kenit kan ? kehkehkeh ^^

    ReplyDelete
  6. gud luck ya..
    btw, header tu lepak gambar la baru cantik~

    ReplyDelete
  7. tahniah y..
    And good luck!

    Jangan lupa follow sya..Hehehe :)

    ReplyDelete
  8. wep , nanti di sana jangan lupa saya yang comel nie :) ngee ~ WINK ! WINK !*

    ReplyDelete

comment kalau berani