PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Tuesday, June 22, 2010

lelaki HENSEM abad ini

OMG -____- hari ini sungguh membosankan . okay okay hari ini saya nak bercakap tentang whoaaaa 'I LOOOVVVVVEEEEEE IT' jejaka hensem abad ini ,KAHKAHKAH. okay serius balik ehem ehem entry ini hanyalah sebagai menghabisi masa lapang yang tak berapa lapang ,KAHKAHKAH .


♥ JUSTIN BIEBER FOREVER IN MY LYFE  



maafkan saya , sama memang gila addicted dekat beliau ini . maaf ya pada yang agak jemu memandang beliau tapi saya tak ,KAHKAHKAH . beliau sangat sangatlah comel dan masa dengar lagu BABY beliau saya ingat perempuan yang nyanyi bila tengok saja siapa yang nyanyi OHHMYYGODD beliau sungguh comella terus jatuh senta ,KAHKAHKAH 




memandangkan sekarang merupakan musim dunia cawan saya pun turut terkena demam musim ini dan tidak disangka sangka terjumpa beliau yang serius memang hensem gila serius tak tipu . dan beliau adalah kaka . okay sebnarnya saya bukan minat bola bola ini saya tahu shopping saja ,hiks hiks cuma tahun ini saja menceburkan diri tengok bola . kalau tak silap beliau bermain untuk BRAZIL dan baru baru ini beliau dapat dua kad kuning sob sob sedih . bengang gila dengan pengadil itu rasa macam nak turun padang ganti jadi pengadil. sikit sikit kasi kad sikit sikit kad kuning heh serius masih bengang lagi ni.





OMG -____- ini lagi seorang jejaka hensem abad ini sungguh sungguh hensem abad ini beliau merupakan hero dalam movie dalam HIGH SCHOOL MUSICAL hmm hmm hensem kan beliau hiks . tetapi apa pun JUSTIN BIEBER tetap num satu d dalam hati ,KAHKAHKAH


ERR ada tak jejaka hensem macamni dekat MALAYSIA ,KAHKAHKAH

16 comments:

  1. hee memang tepat youu tittle lelaki hensem abad ini. :D sukeee justin bieber n zac efron jugak. hehe *thumbsup*

    ReplyDelete
  2. linda musee:


    yeahh samalahh kitaa ,hiks bangga gilee dapat jumpaa yang sama minat :D

    ReplyDelete
  3. JB : ta hensem tapi cute :DD
    KAKA : ta kenal pun hahaha
    ZAC EFRON : poyo je kottt. ta suke lah!
    NEXTTTT! hahaha

    ReplyDelete
  4. I.HAZWANI:

    jb:beliau comel dan hensem,hiks
    kaka:buat buat jee macam kenal
    zac efron: poyo?ahahahaha but i like himmm ,ahahaha

    ReplyDelete

comment kalau berani