PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Wednesday, March 17, 2010

ahhhhh ,this couldn't happen

Photography Graphics




aku nampak surat pink tue dekat tangan kaka and surat tue dari dy ,heshhh hati na tao sgt2 apa yg ada kt dlm tuee..terlalu lalu na tao and kenapa dy kasi surat pink tue kt kaka..


aku cuba rampas surat tue dari tangan kaka tpi kaka SEPENUH HATII ta na bagi..
langsung ta na lepas tpi last2 dapat gaks ,ahahahahaha..PUAS HATI

aku cuba baca dan hayati setiap patah perkataan yg dy tulis..
tpi semakin aku baca semakin aku rasa sakit , semakin aku rasa macam kena hiris jaaa , semakin rasa macam na meraung , semakin aku rasa macam na mati kt situ..


lebey kurang mcm nee laaa:

sory ,sory aku ta bley terima dek kao..aku dah ada org len ,perempuan tuee aku terlalu lalu sayang sangat..sekali lagyy aku minta maaf.

gelapp
aku rasa sekeliling sangat berbeza
aku mengucap panjang ,

YA ALLAH kenapalahh aku bolehh mimpi sampai cmtuee??
petunjukkah neeee,
ahhh ,ta mao pk and klaw one day naty benda nee jadii kn ,
ahhhh please GOD dont tell me this will happen..

PLEASE


No comments:

Post a Comment

comment kalau berani