PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Monday, March 15, 2010

entahh

Photography Graphics

entah laaa nak post apaa..entah laaa pk apa sekarangg..entah laa rasa apa sekarang..entah laa na ckp apa sekarang..entah laa apa saya tengah membebel sekarang..entah laaa apaaa na jadii..entah laa esok apa pula na jadii..entah la ada ke lagi esok untuk saya..entah dy rendukan saya ke tak..entah laa apa yang dye tengah buat..entah laa apa akan jadi nanti..entah laa dy akan dgn saya selamanya..entah laa kenapa pagi buta2 nee na kena fikir dy jaa..entah laa kenapa sebelum tidur saya ingat dy jaa..entah la kenapa saya bangun pagi2 jaaa saya harap dy ada dekat sebelahh *ehh japp jappp , aku bangun pagi kee bkn tenghari ka ,ahahahahaa..ehem ehem kembali kepada emo mood*..entah laaa dy ke orangnya..entah lahhh ,entah ,entah entahhhh ,haishhhh da lahhhh berapa banyak entahh duhhhh..stop ,stop okeyyy ! fine !

No comments:

Post a Comment

comment kalau berani