PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Sunday, March 21, 2010

hari nee aku na tules panjang panjangg

Photography Graphics


bolehh??
klaw ta boleh pon suka hati aku laaa ,blog akuu , uhhh

na ckap apa yang aku rasa , apa yang tengah jadii , apa yang ada dalam hati ,apa yang ada dalam kepala otak , apa yang ada dalam fikiran , apa apa apa ajalahhh sebab aku dah penat..aku dah penat simpan sorang sorang kadang kadang sampai tak tertanggung..sampai kadang kadang aku give up , give up na teruskan hidup..

bodohhh , aku tao bodohh kalaw aku teruskan give up aku nee...newayyyy ,LYFE MUST GO ON , rytee??kalau taa tadelahh orgg cakap lyfe ne COMPLICATED , kadang kala happy macam nak kahwin , kadang kala sedih macam na terjun jambatan PULAU PINANG ( heshhhh ,penang juga famousss )

aku habiskan baca blog orang , baca kehidupan orang lain dan aku mula sedar bukan aku sorang jee yg rasa apa yang aku rasa , semua orang ada rasa .. rasa happy yippi yippi , rasa sad mcm na mati sekarang juga , rasa heart BROKENN , ahhh aku paling benci rasa nee ,betapa aku harap aku perassan macam ne ta penah WUJUD dalam hidup aku tapii TAA BOLEHHH ,perasaan tue la yg sentiasa wujud dan aku rasa dalam hidup aku ..

aku benci , aku ta suka , tolonglahhhh aku ta suka rasa apa yang aku rasa sekaranggg..sakittt ,taoo taaaa tak siapa rasaaa , SAKETTTT gilaaa amattt , saket yg macam kena hiris dengan pisau berkali kali , saket yg mcm gergaji yg nak kerat aku 18 , saket yg macam sangat lahhhh ,sangat sangat sangat lahh! aku minta saket ne BERHENTI tapi dy ta nak ,saket ne ta nak berhenti , terus terus dan terus sakett..

aku dah penat dan aku dah cuba buat YANG TERBAIK untuk dy , tapi still aku mungkin bukan yg terbaek untuk dy..kadang kadang aku harap aku dan dia sentiasa dekatt , aku harap dy taa jauhh dari aku jadi dy ta akn lupakan aku , dy ta akan tingalakn aku , jadi dy ta akan abaikan aku..ehhhh2 , aku jee ke yg rasa mcm nee atau dy betul2 busyy??ahhhh ,aku dah bosan laa dgn alasan tuee..betul ,aku ta tipuu..sbb aku rasa dy mungkin ,dy mungkin betul betul ta perlukan ku dahh..

aku mimpi dy..aku HAPPY sangat ,HAPPY yg ta siapa boleh nampak ..happy yg ouhhhhhh awww awwww happynyaaaa..aku nampak dy dalam mimpi tue , ahh rindunya pada dy ,renduu yg amat sangat dan betapa aku harap mimi tue ta berakhir sbbnya mimpi itu indah seribukali ganda dari REALITI..tpi itu mimpi saja TUHAN..aku tahu TUHAN saja yg memahami yg mendengar apa yg aku rasa sbb tue TUHAN temukan aku dgn dy meskipun hanya dalam mimpii..TERIMA KASIHH , YA ALLAH walaupun aku kdg2 lupa dgn MU..

sekali lagi aku tersedar..hidup ta semuanyaa indahhh , tpi tak semestinya aku kena give up kn kn??aku kuat ,aku tau aku boleh lalui semua ini..aku kuat kan , aku boleh kn??

aku harap aku bolehh
sekian
FULLSTOP

No comments:

Post a Comment

comment kalau berani