PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Monday, March 22, 2010

move on lahhhh

Photography Graphics

TUHAN ,

Kau tahu yg terbaik untuk aku , aku redha aku terima walau hati aku macam gla pecah berkecai kena langgar lori sampah lepas tu hilang pegy mana..kau tahu kenapa semua ne jadi , kau tahu apa yg aku tak tahu , kau tahu di sebalik semua ney , kau tahu hikmah nya kn kn kn??

aku akan move on , aku akan away kalau itu yang sebenarnya patut aku buat dari dulu..kenapa aku bodoh ,tolol sangat ehhh haishhh bodoh laaaaaa..aku tunggu dy ,hari hari walaupun kdg2 aku dah give up , aku tetap tetap jugaaa nakk tunggu dy sampai tak cukup tidur , ehh aku tak kisah lahh kalau aku sampai jatuh sakit sebab dy tapi aku lupa impian aku tak sama dgn dia..

macam macam aku impikan dgn dia..nak hidup selamanya , SELAMANYAA okehh sama sama susa sama sama senang sama samaa ehh macam macam laa ..tapi impian dia ??aku tak tahu kn aku ta tahuu Tuhann..

sampai laa ku buka FACEBOOK tadyy ,hurmm okayy okayy aku baca dia comment dgn membe atau entah laa siapa siapa tapi bila aku baca aku dapat rasa 'mereka' tue bukan hanya TEMAN ,aku tau aku tahu sangat..aku baca lagyy baca dan terus baca dan aku sedar sesuatu dia tipu aku..dia cakap , dahhh laaaa aku dahh ta sanggup na teruskan laaaa aku dah ta bolehhh

MAAF

No comments:

Post a Comment

comment kalau berani