PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Wednesday, March 24, 2010

trimas trimas trimas


*comell knn diaa*


terima kasih NADIA BINTI RAMLI

bunyi macam pelik aja kn ,ahahahahaha..duhh,don't get me wrong okey..aku tahu dia comel ,comel comel kan dia..sama comel mcm bestie dia :D

once upon a time , duhh macam cerita kanak2 pula ,ahahahaa hishhhhhh bagi laa aku happy jup dah lama tahu aku tak gelak ,kalau yaa pon aku gelak , tu hanya PEMBOHONGAN semata-mata..ahh yaa yaa dia bestie aku yang paling hawt kod..eh ehh aku haapy laa ada bestie mcm kau..

lately ne lyfe aku agak serabut dan empty..thanx to GOD , dia sentiasa ada..text dgn dia merapu dgn dia gelak2 dgn dia buat aku lupa jup masalah aku..we talk about our wish , dy ckp nak continue study kt LIMKOKWING ,wahhhh bess tuee i'm praying the best for youuuu ,okey..

lepas tue dia cakap lagi dia dah dapat lesen ,ouhhh itu paling membahagiakn ,ahahahaha ..inilah masanya untuk meet2 dah lama ouhh ta jumpa since aku tinggalkan convent kitorang dah tak selalu spend time together hanya bolehh ketawa2 happy2 sedehh2 sama2 dalam mesej tak pon dia akan call dan sembang berjam jam sampai panas telinga ,haishhhhhh ,ahahahahahaha..

impian kitorang lagi satu nak masuk kelas menari masih belum tercapailahhh , sebab aku busy dengan keja but i know after we will ryte??ini impian terbesar kitorang ouhhh..haishhhh harap sangat akan tercapai..

ehh ehh thanx youuu yaa nadia kau bagi aku happy time aku tengah rasa give up and aku harap harap sangat this friendship will last last last foreva..

i LOVE youuuuu

No comments:

Post a Comment

comment kalau berani