PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Friday, April 16, 2010

fairytale

indahnya bilaa 


hari hari aku tak perlu bersusah payah nakk bangun iron baju ,naik rapid pegy keja..indahnya bila aku bangun semua benda indah indah jaaa , indahnya bila aku bangun aku ada dalam istana , istana hebaddd , hebad dari impian kau ,kau dan kau ..

lebih indah bila aku bangun semua yg aku sayng ada dengan aku , dan dah jadi milik aku lebih lebih lagi DIA , indahnyaa bilaa semua yg aku sayang sentiasa ada dengan aku , gelak gelak dgn aku , aku dah malas nak buat fake smile , hypocrite kn ;)

lebih indah kalau semua ne boleh jadi kenyataan , indahnya kalu semua ni jadi , kn kn , but still the fantasy is more more more hebaddd dari realityy

 
  i want a fairtale lyfe GOD

2 comments:

comment kalau berani