PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Wednesday, April 14, 2010

hari ini




hari ini berlalu dgn hmm okay okayy laa kod , mungkin better dalam bahsa melayunya lebih baik baik baik dari semalam ,semalam dam semalam mungkin kod , ehh entah lahh mood lately ni memang agak berubah ubah tahu ..haishh betul betul tak faham , ada sesiapa boleh tolong explain tak??



hari ni agak kurang penat yalahh kerja pukul 5.30 dah tue datang lambat pulakk tue , haish terukkn apa la nak jadii??tapi takpe laa hari i okey sikit kod , okeh laaa ,hmm bolehh laaa kod


hari ne aku happy mungkin , eh ehh dah lama tak rasa cmnih tapi aku tak tahu napa aku happy??huh ,simptom apa nih??ahahahahaha biarlahh at least aku happy , yeahh happy happy laa kod , eh eh kenapa banyak kod sangat nee ,haishhh

aku bengang gaks ne bodoh betul ym tak bleh guna ,
aku rendu DIA laaa..



aku nak call DIA bolehh
tpi aku takod DIA tak angkatt,
renduu laaaa kt DIAA









superman superman , renduuu kt supermann
superman rendu tak kt anyss??


No comments:

Post a Comment

comment kalau berani