PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Sunday, April 11, 2010

semalam datang lagi boleh?






semalam

semalam DIA datang , ahh rendunya pada wajah itu walau DIA cuma datang dalam mimpi semalam memang hebad..walaupun aku cuma dapat jumpa DIA dalam mimpi perasaan itu macam betul betul DIA ada di depan mata..

terima kasih TUHAN , temukan aku dengan DIA walau cuma dalam mimpi dan pagi tue DIA dah hilang..mama bangunkan aku dan aku trus sedar , DIA cuma hadir dalam mimpi aku saja..mulalahh emosi nak menggunung , yaa aku rendu DIA , rendu yang amat sangat terlalu mungkin tapi tak boleh aku kena cepat cepat hapuskan perasaan ni ,perasaan ni tak boleh ada kalau tak aku nanti sakit..aku tak suka !

tak tahu nak cakap apa , hati aku ni dah memang aku khaskan untuk DIA saja dan sesiapa tolong beritahu aku macammana nak ada hati baru ,hati yang tak penah wujudnya DIA , boleh tak??aku perlukan hati yang baru sekarang , hati aku dah pecah teruk sebab DIA , sampai hati DIA , aku rendu DIA ..


hadirkan DIA lagi malam ni , pliss

No comments:

Post a Comment

comment kalau berani