PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Tuesday, May 4, 2010

lagi lagi


oke oke tahu sekarang semua lagi heboh pasal masuk u mana ,kos apa dan apa apa lahh dan dan aku juga salah seorang manusia yang juga turut tidak terkecuali duhh..dekat facebook laa ,blog laa ,myspace laa any space space laa sume dekat status ckp dapat situ dapat sini suke la ta suke laaa

then then sekarang my turn untuk cakapcakap pula
oke aku dapat uitm arau perlis , to be honest aku sebenarnya agak frust sikit laa sebab tempat die cm ta bes jee ah ah biaslah manusia yang tak reti beryukur memang mcmniee , sebuk juga nak nak yang nun jauhh tuee dekat shah alam

apa lagi mao kena bising sama mama laaa , lagi die cakap nak belajar ke nak melancong , alaa apa salahnyaa sambil menyelam minum air , ceh ceh tengok peribahasa dah keluar , wee

seriusly orang yang paling banyak banyak banyak membantu aku semstinya mama aku ,kadang kadang aku lagi hairan siapa mao masuk u aku kee mama ??ahahahahaha , tengssalotttt lahh mama die paling paling paling banyak gilee lahh buat semua nih dekat aku ,die yang hari hari check samada suda buat pengesahan atau tidak ,sehari tue kadang kadang sampai sepuluh kali die menggogle kan diri ke dalam upu dan die juga laa yang bersama abah aku menprintkan segala benda benda yang sememangnya aku tak berapa tahu sangat , teruk kan aku , serius derr memang mama dan abah aku lahh yang buat segala persiapan ni ,betapa mahunya mereka melihat ank mereka berjaya d menara gading ceh cehh ayat dah mula skemaaa , gegehhhh ,ahahahahahaa..mama cakap lagi ini benda sangat penting ouhhh ,bukan senang mao masuk u , so kena buat betul betul memandangkan aku sekarang harapan ceh ceh yekeeee harapan?heeee 


tapi aku takod gilaa duhh , gila kao aku tak pena jaohh2 dari family , masa dulu2 upsr dapat bagus pon mama mao masukkan aku dalam sekolah asrama penuh ,mati mati aku buat sembahyang hajat tak mao masuk ,hee teruk gila kann akuu ..camna nehh nak hidup tanpa tv ,tanpa adnan sempit the series gegehhh mao juga masukkan favourites cite diee ,hee tanpaa lagu2 d handset itu dulu laa sebab time skool mana bole.kalau u bole la kn kn?

aku tak tao nay cmnee sapa nak kejutkan aku pagi pagi sebab mama saja yang bole bangunkan aku itupun setelah 10+20+30 kali memanggil tanpa putus asa ,cehh cehh ,ahahahaha . gila pemalas mao bangun pagi akuu duhh , cmnee naty nak p kelas kalao tade sapa bangunkan aku


lepastue lagi membe membe kt sana naty macammana , adee kee yang baik gilaa babeng and hebadd macam adeela ,ada kee yangg best macam nadya , ada ke yang bgus macam fadela , adee kee ,mestyy tadee mesty tadee kann ,ahh ahhh keseorangan lah aku naty ,takpeee dah selalu sorang sorang pon dah biasa :D
tapi nak nak juga sama sama dengan diorang nak study sekali  ;(


oke okee dahlaaa tak nak pk banyak banyak ,aduhh aduhh aku serius takodd derr , harap harap naty semuanya okeyyy


menghitung hari masuk UITM , cuak gileee bhaiiiiiiii

3 comments:

  1. terima kasih..

    tahniah dpt masuk uitm..huhu

    ReplyDelete
  2. hye u..

    i rasa senang jer

    u i taktau la u kata senang ke susah,..

    u juz kuar modal 50 then u ada kwn2 kan..u ajak dorang masuk bawah u..

    u akan dapat keuntungan 100 percent..

    lau u nk tau lebih lanjut u clik la link i bg tu..then u register..

    bila u register acount u akan idup.

    org yg akan hdiupkan acount u tu,,adalah org yang u register td..

    then u ajak la kwn2..

    lau u nk paham lagi u try baca.

    itu saja..bg i senang je

    bagi u i tak tahu la pulak

    ReplyDelete

comment kalau berani