PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Saturday, March 27, 2010

i want it , i want it pleaseeeeee





AWWWWWWW baby AWWWWWWWWW

OMG ,please i really want to be like them!!

BLINK-BLINK..tgk tgk tue ,ahhh i LOVE preety gal that have a perfect body , halooooo don't get me wrong..aku masih NORMAL okehh N O R M A L tahuuu??bukan apa sebab mereka mereka ni lah inspirasi aku untuk jadi macam mereka jugaaa..

tgk tuee , ya ampun , cantik gla babeng doe and how i wish that i'm the one of them :D
AHHHHHH , nak jugaaa nakk jugaaa jadi macam mereka bolehhh??macam mana ni ,macam mana ni tak kira nak jugaaa..statement yg agak 'GEDIX' kn ,ahahahahaha..biarlahhh kn kn kn?

tapi serius neyy , aku mmg serius aku suka tengok perempuan cantik , pastu mulalahhh berangan kononnya boleh jadi cm mereka , haishh berhenti berangan lahh anisss..tapi tak salah kn nak berangan jugaa , HEE..

and actually aku sesangat serius untuk jadi macam mereka dan aku telah melantik one of my best best friend , ADEELA to be my fitness trainer , woot woot you should be proud adeela ,ahahahaha..dan dan aku dah cabar dia and dia juga terima dan cakap dgn yakinnya 'i can make ur body like MEGAN FOX'...we will see okehh

ahhhh , sekali lagi aku nak cakap yg aku serius ,haishh berapa kali mau ulang ,ahahahaah..sukasuki hati aku laa kn..aku serius untuk mencabar diri aku untuk jadi KURUS ,HEALTHY and FIT like them??

please please
i really want it , tak kiraaa jugakkkk

No comments:

Post a Comment

comment kalau berani