PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Monday, March 29, 2010

things that i wish YOUUUU know

♥♥♥

FIRST THING ,aku harap sangat yang dia bolehh
spend time untuk aku..
bukannya aku minta 24HOURS , tapi takan sikit pon ta blehh..
dah laa dah ta bleh meet selalu mcm dulu nak online pon die bz
tapelahh ,faham bz kn,
faham , faham ka??


CAN YOU STOP IGNORE ME??
duhhh ,kdg2 kn seseriusnya aku tak faham dgn diaaa
kdg2 dia kisahh , kdg2 aku rasa mcm aku dah mati kod ,ahahahaa
aku tak sukaa laaa ,eh ehh gedix laa kn aku nee
biarlahh aku gedix dgn dia jee ,HEE
ehhh yakahhh??


ADA PERASAAN TAK??
memang! memang pon!
kadang2 dia macam tade perasaan
kdg2 aku rasa yang aku pulak terlebih perasaan
maaflahhh ini yg aku rasa

JANGANLAH HILANG ,BOLEHH??
blehhh ,bolehh??bolehh ta buat yang satu nee..
aku ta suka tao ta , aku benci bila dia buat semua nehh
tahuu takk kadang2 aku bolehh menangis bila dia buat benda nee
serius aku harap dia dah tak buat
kdg2 aku macam dah give up tapi kdg2 nakk juga tunggu lagyy
entahlaaaaa




aku harap dia dengar






No comments:

Post a Comment

comment kalau berani