PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Tuesday, March 30, 2010

tak kiraa nakk jugakk

Photography Graphics


I HATE TODAY
,ehh tiba tiba jaa kn ,ahahahahaa

tahuu takkk , tahu tak tahuu sebab tue aku nak cakap..aku memang AHH GERAM GILA nehh ,aihhh tak abes lagy nehh geram ,geram sangat sangat..dah lama dah lama sangat dah aku tunggu harini , memang lama gila aih bak kata lagu IMRAN AJMAIN 'relakuu menunggu seribu tahun lagiii' heh test suara jup ,hee..

okay okay kembali kepada topik yg sebenar..ehhh ehh aku cakap pasal apa eh tdy , loading problem jup ..HAHHHH ,dahhh ingattt (terkejut ta ,gimik ja nehh ,ahahahaaa) okehh okeh aku geram nehh tolong tolong aku geram..aku serius nehh serius glaa **** neh , **** pon ta geram cmniehhh..huihhhh

aku dgn ADEELA kwn baik jugalahhh memang da plan lama na pegy jogging , ta pecaya baca post aku yg sebelum sebelum neh , dekat USM ,ehhh aku benci tempat tue tapi tempat tue lah yang sesuai sekali..nehh semangat gila neh semangat kalah nak pegy bejuang selamatkan negara ,eh eh apa yg dk merepk nehh ,okeh okeh kiranyanya semangat ne memang berkobar kobar laaaa ,yalahhh ada org nak teman aku jogging ,nak kuruskan badan aku yg dah makin kembung hari demi hari neh mesty laa excited glaa..excited aku ne kalah nk jumpaaa JUSTIN BIEBER , excited ne kalah org nak kawin ,excited nee kalahh nak menang JUARA LAGU ,ahahahahahah macam laaa bolehh ,okeh okeh back to topic punya laa excited tiba tiba jaaa




DUM DAM DUM (suspen ta ,ta pon buat2 jaa eh ,ahahahaha)





ahhh , ngek ngok ngek..aku dah rasa tak sedap hati nee..guruh dk menyanyi dahh ,paham pham jaa lahh ta lama lagy salji lahh tue ..aduhhhh , adeela call dan cakap mcm plan nee ta akan menjadi..cm nak nagis ouhhh ,mcm nakk meraung dekat tengah tengah jalan ouh ,ahahahahaah HIPERBOLA gilaaa doe tak kuasa aku ..

i nak body MEGAN FOX ,maksud aku body macam dia..tgk tue cubalah berfikiran POSITIF sikit ,haishhh ..tapelahh tapee lain hari ada lagii , ayat ne nak pujuk haty jeee neehh , nak menangis lahhh ,HIPERBOLA lagyy ,ahahahahaa..

dahh laaaa aku penant nak tules dahh ..doakan aku dapat body macam MEGAN FOX ,ta pon body macam ANGELINA JOLIE pon dahh cukopp ,ahahahahaa..gedix laa bodohhhh..okeh okehh


waaaaaaa
aku nak body mcm MEGAN FOX

PESANAN BUAT megan fox:jum jum tukaa body =)

No comments:

Post a Comment

comment kalau berani