PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Wednesday, March 31, 2010

keemosian melampaui batasan

post ini sangat emosional atau lebih tepat sekali jiwa kacau..
agak agak macam tak bleh blah sila blah sebelum anda d blahh , okeh !


aku benci laa , aku tak suke kenapa kenapa kenapa?? kenapa dia macam ni??kenapa??bodohlaa kenapa banyak kenapa pulakk ,HAISHHHHHH..aku tahuaku tahu laa aku jauh dengan dia dan dan dia pon dah entah laaaa aku tak tahu nak cakap apa , aku cuma kecewa kewcewa glaa duhhh , kecewa amat amat sangat bolehhh??tak penah aku rasa macam ne dalam hidup tapi DIA dah buat aku kecewa gila,kecewa gila amat .. aku ta suka tapi benda dahh jadi aku kena strong , yeah i'm strong babe i'm strong ,gahh fake gila duhh..tapee2 aku kena gaks..tak lama dah aku akan tinggalakn tempat tue plus tempat tue banyak sangat memory aku dgn dia dan dia pon akan dtg balik..aku tak sanggup nak hadap muka dia naty aku lagy lagy lagy syg glaa dekat dia ta bleh aku kena blah cepat..dah dekat 2 weeks dia mengilang tiba2 muncul balik happylahh, gilaa kao tak happy aku tunggu die hari2 aku tahu dia bz ,bz betul ke idak aku tak tahu tapi aku cuba aku cuba untuk paham dia..aku cuba walau macam tak logik jaa tapi tapee DIA punya pasal kn tape aku sanggup..sampai aku dapat banyak sign tak baik mcm mcm laaa mimpi laa pastu plak dia dk berchitchat nagn seorang minah ne kt fb dah laaa aku tak nak cakap..aku meratap meraung macam orang bodoh pon dah tak gunaa aku buat baik gila babeng tahap cipanzi pon dah ta bleh ubah ,aku paham mana bleh aku nak paksa dia dengan aku , dia mungkin dah jumpa yg terbaik untuk dia ,okeh aku faham ok aku faham :) tapee aku happy bila die happy mana ada tpuuuuu ta leeee ;(


abang , anys happy sbb abg happy tahuu :D
YOUU AREE THE BEST DAMN THING IN MY LYFE even maybe bukan untuk aku
hoishhh ayat sangat menjelikkan , kn dah ckp jgn baca aku tules aku baca seorang dah laaa ,HEE




CURRENTLY MOOD:
sedih happy sedih happy , meroyan kod ,ahahahahahaahhh shit




Photography Graphics


TUHAN , terbagkn aku kt dunia bahagia ,bolehhh??
aku nak nak nak bahagiaaa



No comments:

Post a Comment

comment kalau berani