PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Thursday, April 1, 2010

petang yang TRAGIS

JENG JENG JENG , hee

mood meroyan dah kembali , hoho..blink blink

masa:7 PM
lokasi:berdekatan dgn kedai tayar depan flat buruk sebelah kedai nyonya seblah lagi kedai makan and bla bla bla..

aku tahu aku dah lama niat mcm ni walaupon berat sgt bagi aku
maaf aku dah tak boleh laa dgn kau
aku sayang kau , betullahhhh aku serius gila duhh
tapi kau tue banyak menyusahkan dari menyenangkan
kau tue banyak merosakkan dari memulihkan
kau tue dahhh dahh laaaa
petang tue aku terpaksa padahal memang sengaja pon , heh
innocent jupp,
petang tue aku kena tinggalkan kau dekat kedai tue
bukan apa aku tahu apa yang terbaik untuk aku
and and and u know what aku bahagia dgn yg baru
woot woot aku ska
walau pendek tpi comell , awwwwww :D

TAK PECAYA??
TGKLAHH SENDIRI




*kegemukan tak dapat disembunyi , huh tape2 ignore jee*


*hahh yg nih ada tak mcm wondergirl versi malay(ahahahaha ,pasan doe)*


*tahuu aku comel dah la tak payah cakap benda yg sama(ahahahaha gila poyo duhhh)*



hahhh ,kn betul aku dah cakap
aku suka rambut baru aku neee , HEE
maaflah rambut lama aku tepaksa tinggalkn kau kt kedai potong rambut tue
ta marah kn kn kn??


No comments:

Post a Comment

comment kalau berani