PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Tuesday, April 6, 2010

be with me pliss??







GOD ,

be here for me pliss??
aku nakk emosi lagii aku dah tak tahan laa
kenapa ni macam macam jadi??
kenapa aku tak boleh jadi kuat jaa??

tolong aku

aku dah tak boleh nak teruskan ,menangis saja yang aku mampu,bodohhh bodohhhh aku macam dah hilang banyak benda dalam hidup ni,silap aku kah?aku tak tahuu apa yg aku tahu aku dah cuba buat yang terbaik

aku rasa jauhhh ,jauh sangat dari semua bneda yang penah dekat dari aku ,entah terlalu banyak,aku rasa life aku sekarang useless ,sangat sangat sangat aku tidak berguna langsung mungkin

aku memang dah bukan yang terbaik dalam family,itu mungkin yang paling aku kesalkan
teruk kan aku , aku tahu dahh ,mereka mereka inilah yang selalu ada dengan aku
walaupun kadang kadang aku rasa seorang terlalu seorang , kenapa? mungkin sebab aku terlalu berharap pada DIA , sampai aku lupa pada yang lain , aku give up , sampai hati DIA ;(

aku sayang family aku entah kenapa tiba tiba aku nak cakap benda ni..aku manusia yang paling banyak berdosa pada mama kn kn?? aku tahu , kenapa ni aku rasa nak menangis sajaa..aku sayang mereka TUHAN ..plis jangan ambil mereka dari aku , cukuplah DIA dah pergi dari hidup aku ,aku tak mahu lagi rasa kehilangan..aku tak sanggup lagi dahh.

aku sayang mereka lebih lebih lagi mama even aku banyak melawan , even aku ne anak paling derhaka , tapi aku cuma nak cakap aku sayng mereka gila gila , berikan mereka kebahagiaan TUHAN sebelum KAU berikan pada aku ..mereka berhak , mereka dah lama hidup derita , aku ada ketika itu ,aku juga melalui saat itu , aku tahu apa rasanya , terlalu berat untuk aku lagi berat untuk mereka..aku tak mahu lagi lihat mereka tanggung semua ini ,TUHAN tolongg KAU saja yang mampu , tolong plis aku mohon


aku nak menangis ja malam ni

No comments:

Post a Comment

comment kalau berani