PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Monday, April 5, 2010

emosi lagi

3.16 am



tolong aku , aku tak tahu apa dah jadi dengan aku..kadang kadang okayy happy jaa mcm aku dah boleh delete DIA tapi kan kdg kdg tak aku takk bolehh laaa kena pa nih kau kena kuat lahh bodohh..haishh kan dah kena

tiap tiap malam jaa mesty DIA melayang jaa dlm otak aku , dk lalu lalang mcm pakcik abu dk lalu depan rumah mak cik senah ehh ehh mengarut dahh ..aku serius aku tak suka aku ingat aku bolehh tapi aku kalah duhh..

hari hari dengar lagu , hari hari ingat DIA , hari hari fikir pasal DIA , hebadd kn DIA sampai boleh buat aku macam nih , seseriusnya tak penah ada sesiapa yg penah buat aku mcm neh , pelik binti ajaib kn , huh aku takk sukaa ..

aku harap DIA ada dekat sebelah aku , aku rendu DIA mungkin dah tahap mak kucing rendu ank dia yg tak balik2 sebab sesat tak jumpa rumah..

aku rendu nak tatap muka DIA sebab muka tue saja yang bagi aku happy kegembiraan tahap maksimum yg tak mungin dapat dibeli di mana mana kedai termasuk kedai tayar ehh ehh apa kena mengena ,ahahahahaa saja merapu tak mahu air terjun keluar lalalalaaa..

aku rendu nak cakap dgn DIA ,ckp macam macam sebab DIA saja yang boleh buat aku rasa selesa ,rasa yang aku tak dapat bila dengan org lain..rasa yang sangat hebadddd dann sangat terujaa..ouhhh aku tak tipu lahh aku jujur duhh betul tak tipu ..

aku rendu nak ym dgn DIA , memang DIA banyak berubah..
aku rendu DIA yang dulu , kalaulahh aku boleh pitar masa balik aku nak dengan DIA saja sumpah ! aku tak nak yang lain , aku nak DIA stay dengan aku sampai lahh aku nak tade kt dalam dunia
(duhh ayat sadis jaa kn huhh aku nak hidup lama laa tak nak mati lagii)

selalu aku fikir DIA penah tak fikirkan aku mcm aku fikirkan DIA hari hari , langsung DIA tak rendu ke dekat aku , langsung ke aku tak terlintas kt fikiran DIA ,lari pon jadilahh ahahahaha dan hari hari juga (sebenarnya tadelah hari hari baru baru nih nih je hee entah apa pasal nak emo jee)aku fikir kalau lah kan kalulahkan kalulah aku dah betul betul tade agak agak DIA datang tak tengok kubur aku , agak agak DIA akan sedekahkan AL-FATIHAH tak kt aku , agak agak DIA akan menangis tak untuk aku ,agak agak DIA akan rendu aku takk , agak agakk

*aku pulak yg nak menangis dahh dahh stop*

No comments:

Post a Comment

comment kalau berani