PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Sunday, April 4, 2010

ahhh , akhirnyaaa..




ahhh yaaa yaaaa
aku nak cakap yang aku berjaya , yeahhh !
ahahahahaa , agak agak boleh dapat award tak?? :)

hari ini wahh ayat macam nak start karangan duh ,hee hari ni kan aku dapat yeahhh aku dapat duhh aku dapat lahhh last sekali aku dapat juga dapat juga tengok ANUGERAH BINTANG POPULAR BERITA HARIAN ,sampai habis .. bukan aku happy sebab aku dapat tgk konsert tuhh tapi aku happy sebab dapat tengok sampai habis sebab aku bkn minat konsert2 ne ,ahahaha..

tahu tak yang aku memang tak suka konsert2 gila bagai nih ,pelik kan aku spesis apaa laaa akuu nehh hee kadang kadang tepk jugaa macam mana nak bagi minat..lebih2 lagi juara lagu laa apaa nyanyi laa yg boleh tahan pon af jaa yg tuee ja kod yg len suma apa gengstar laa samseng laa haishhh aku memang takan pandang lahh kenyit kenyit tue adalahh, ahahahaaa..bila ada ja konsert apa2 satu family aku wahhh semua semangat kalah yg bertanding tue ,ahahaha yg aku setakat adalah dalam berapa saat then masuk bilik buat konsert sendiri lagi bes , hohoho..siyes aku memang tak boleh lama lama tgk konsert pelik duh masih mencari konklusi ni napa sume neh jadii (cehh , bunyi macam papeh jaa kn ,hee )

okey2 ABP ne aku sebab pengacara die , memang hebad tak kering lidah aku gelak ,ahahahaa..asyik asyik guna gusi jaa lidah pon nak tumpang glamour gaks ,ahahahaa..okeh2 yang len aku suka lebih paling aku suka siti menang ! yay hidup siti..
mama dgn kaka aku hari ni jadi tukang pengkritik free yang tak berapa nak profesional kt rumah ahahahaaa ..
aku malas cakap banyakk aku gelak jaa
okeh2 yg len semua okeh laaaa , aku suka jugaa

tapi yang paling bes tue dapat bertahan tgk sampai habis walaupon ada yg aku rasa heh betulke aku harini , gila serius babe aku tgk sampai habis wooo , caya tak caya takk ,hee..
ingat senang ke??
sampai berpeluh duhh nak tunggu sampai konsert tue habis , serius ne serius glaaa
okeh itu saja laa aku nak cerita

:D

aku sendiri pon tak paham apa pasal aku post benda bodoh ne , saja nak kongsi pengalamn first time tgk konsert sampai habes kod ,hee..mood aku tunggang tebalik sebab tue otak aku dk merapu merepek .

sekian , HARAP MAKLUM.


No comments:

Post a Comment

comment kalau berani