PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Saturday, April 3, 2010

boleh??



TUHAN ,

tolong aku hilangkan rasa sakit ini
tolong hilangkan perit ini
tolong hilangkan rasa putus asa ini
tolong hilangkan rasa kecewa ini
tolong hilangkan rasa yang pelik pelik ini

beri aku rasa bahagia
beri aku tahu maksud seronok yg betul betul
beri aku rasa macam dalam syurga
beri aku sesuatu yang tak pernah aku rasa

beri aku kekuatan
beri aku rasa tak mahu putus asa
beri aku rasa suka dalam hidup aku sekarang
beri aku kenal erti hebat
beri aku rasa yang aku mahu
dan
beri aku DIA .




terima kasih kerana mendengar TUHAN
aku tahu kau selalu ada untuk aku

No comments:

Post a Comment

comment kalau berani