PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Friday, April 30, 2010

penat


hari ini , hmm memang tak tak beslahh , dah bekerja semulaa tapi tapi yang bes tue yang hebadd tue hari ni aku meletak jawatan sebagai ceh ceh macam jawatan besar sangat , as a waitress di sebuah kafe terkenal ,ta payah laa sebut kafe mana kang ramai yang serbu minta autograp pulakkk
awww ,nyampahh i ;p

okelah sebenarnya sejak duamenjak ni aku berada dalam dilema
keputusan ni aku mao kena pk masak masak ,ceh ceh besar sangat kee
aku pk nak berhenti ke tidak
berhenti , tidak ,berhenti , tidak ,berhenti , tidak ,berhenti jeee lahh
heh penat tao takk , penat ouhhhh
mao tunggu rapid tue dah satu bebanan yang amat bebanlahh
pastulahh nak bekerja pulak ,mengadap pulak muka customer , tensen gilaaa bhaiii

oke oke bercerita tentang hari ini pulaa
ouhh memang kelamkabut doe , benchi situasi ni , plus plus aku mengantuk ,
menaip pon mata mao buka tutup buka tutup,
online punya pasal tak kisahh  :D

takpeeee takpeeee sabaa anys
lagy dua hari , dua hari saja lagi mao lalui saaat saat ni,
lepas tue tak dahh sebab lepas ni aku akn jadi penganggur terhebad yaww
cukuplah 5 bulan bekerja , lepas ni mao jadi suri rumah tangga terhebaddd
ceh cehh surirumah?
tademaknanyaaa




mengantuklahh , hujan lebat kt luar buat lagi mengantuk
sleep sleep sleep
lupelah esok keja lagy


No comments:

Post a Comment

comment kalau berani