PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Saturday, May 1, 2010

see see , bangga bangga ouh sukaa sukaa sangat sangat sukaa , poyo ta ,ahahahahaa..yess yess dapat juga akhirnya ,kiranya aku ni di antara manusia manusia yang layak lahh ceh ceh ..

Semakan Keputusan Permohonan Kemasukan ke IPTA
Program Pengajian Lepasan SPM/Setaraf
Sesi Akademik 2010/2011
 
NO. KAD PENGENALAN / MYKAD : 920912025502
NAMA : ANIS ARINA BINTI AHMAD AZMI

TAHNIAH!

Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut :

KOD PROGRAM : E2221

NAMA PROGRAM : DIPLOMA PENGURUSAN BANK

IPTA : UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA (UiTM)

URL SURAT TAWARAN : http://istudent.uitm.edu.my/intake

Klik URL SURAT TAWARAN di atas untuk mendapatkan Surat Tawaran IPTA.

Anda boleh merujuk Laman Web Rasmi Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) iaitu http://www.ptptn.gov.my untuk bantuan kewangan/pinjaman pendidikan
CATATAN :

1) Calon boleh mencapai Surat Tawaran melalui laman web mulai 03 Mei 2010 dan calon WAJIB mengesahkan SETUJU TERIMA TAWARAN sebelum 10 Mei 2010.

 



okey okey bukan apa memang ni impian aku nak belajar tinggi tinggi eh ehh napa macam skema jeee , ahahahaha takpee takpeee biarlah kalao tak buat apa penat penat aku belajar memerah otak masa form 5 dulu ,tak ke sia sia tuee , berbalaoi jugakk pengorbanan aku masa form 5 dulu balik kadang kadang sampai pukul 6 petang baru sampai umahh , memang berbaloi , ceh ceh terasa macam di KAMDAR pulakk ,ahahahah :p


dan dan esok hari terakhir untuk aku bekerja , yes last day akhirnya aku akan tinggalkan tempat tue , banyak kenangan ouhh , keangan dengan DIA paling banyak setiap sudut tempat tue ada kenangan dengan DIA ,
*enough enough jangan emo , i'm strong babeh *


dan dan dengan ini aku mengucapakn tahniah kepada diri sendiri 
tahniah tahniahh ,HEE

2 comments:

comment kalau berani