PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Saturday, May 1, 2010



sampai hati kau !

kau kejam lahh , betul aku tak tipu ,
kau DATANG dan PERGI macam tue jee,
kau ingat aku apa

babe , kau ingat senang ke lalui semua ni selama ni , aku ambil lama masa untuk aku DELETE kau , sebab aku tak suka ,hari hari aku hidup dengan bayang bayang kau , aku tak suka , terlalu susah ,terlalu susah tapi sekarang aku dah boleh walaupon tak sepenuhnya kau dDELETE dalam hati dan kepala otak aku

kan bes kalao macam computer senang senang mao delete , kan kan?
tapee tapee aku kuat ,aku kuat kann :D

dahlaa takmao cita panjang ,naty sokseksoksek lagy

No comments:

Post a Comment

comment kalau berani