PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Sunday, May 2, 2010

today

today , yes talking talking about today

hmm one thing for sure today is my last day , hari terakhir ada faham hari terakhir bekerja ,
sedihh +++ and extra + happy kod ,duhh..

esok dah boleh bangun lewat , esok dah ta payah tunggu rapid :p dan esok ta payah nak menghadap lagi manusia manusia yang berlagak hebadd , baru makan kt tempat restoran mahal dah nak berlagak tak ingat dunia , tapi tak semuaa laaa , HEE

dan dan yang palig menakjubkan untuk hari ne aku kembali baik dengan DIA ,
oh GOSH ,i'm sorry i really can't avoid this
sebab sebab hati nee dah cakap hanya untuk DIA
biarlahh macam mana dulu DIA macam ignorekn aku tapi still still still gila sayang kt DIA ,
haishhh ,give me the new heart lahhh ,
easy ,kalao bole dah lama aku buat ;(

dan satu perkari lagi
ouhh tak suka tak suka
dapat uit arau perlis lahhhh , 
alahhhh target nak dapat shah alam punyaa ,
eh ehh bersyukur bersyukur ,okey okey saya sangat bersyukur  :D

dan sekarang jam dah menunjukkan pukul 1.54 pagi
okelahh mao masuk tdo duluuu
masa untuk berdreamingg  :D

yey yey esok bole bangun lewatt , :p

No comments:

Post a Comment

comment kalau berani