PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Sunday, May 16, 2010

entry emoo


takk tahuu pluss takk sukaaa pluss takkk de kejaa

okay okayy sebenarnya maluu laa nak cakapp awwww gedix  -_-

aku nak emo kejup , ecehh ecehh okayy2 being honest lahh aku nak emo lama ,ahahaha dush dushh haihh napa ni , tengoklah hari ni pon hidup aku macam tunggang langgang takk teratur , tengoklah semalam aku tdo pukul 3-4 pagi kod lepas tue aku terjaga pukul 7 kod lepas tue aku tak boleh tidur dahh lepas tue dalam pukul 1.30 petang tadi aku tido sampai laaahhhhh pukul 6 , wahhh sila sila tepuk tangan semua :p 


sekarang memang seksalahh tak boleh tidur , silap haribulan tak tido langsong kod hari ni..since jadi penggangur ni memang hidup aku relax jaa , and since aku jobless ni aku rapat dgn dedek lelaki aku , aku dah bertukar jadi kanak kank riang kod sebab dia pon kanak kanak ,ahahahaa

memandangkan kerja aku sekarang membela perut sementara menunggu nak masok uitm aku pon ada part time job gaks kt rumah ni antaranyaa bermain bersama sama arnab ,cehh kerjakah itu , membantu ibu d dapur tapi bukan membantu memasak tapi membantu dalam hal hal mencuri makan maaf saya memang fail memasak  :p , mengiron baju baju adik aku cehh aku ingat time sekolah dulu aku seorang je yg tuka baju hari hari adek aku pon tak nak kalah seksanya akulahh yang kena iron..imran , bakk 50 sen utk satu baju :p
(saya memang kaka yg tak guna ,ahahahaa)

okay sebenaryna sebenarnya aku nak cakap ni , sejak sejak berhenti sekolah ni ejaan pon dah fail :p
okay bukan yg tue aku nak cakap , aku nak cakap ni


Anyss Reen

tiba tiba renduuu takk sukaaaaa -_-on Saturday clear


cehh cehh ni sebenarnyaa status kt mukabukulali aku , itulah aku nak cakap aku rendu lahhh ,rendu gilaa aihh dengan DIA , napa nihh tak tau tak tau boleh tak sesiapa kt sini tolong bedah hati ni , bedah otak ni ,then kasi yang baru punya kalao bolee tak nak yg secondhand okee :p sebab aku tak suka sebab dalam hati aku ada DIA , dalam otak aku DIA dk menari menari , lalu lalu ,jalan jalan aku cuba buat tak tao tapi 24 hours DIA dah macam ada dalam diri ni ,arghhh shit 

sebenarnya aku dah giveup but at the same time cehh ceh omputihh jup :p aku masih berharap , berharap yg semua yang jadi dulu dulu ulang balik , time time aku selalu dgn DIA tak pernah berhenti , aku nak DIA selalu dgn aku bole takk bolee takk  ;(


aku tunggu DIA online , DIA cakap DIA busy dgn final , okayy fine tapi DIA cakap awal bulan 5 dah habes tapi ni dah tengah bulan 5 tapi tapi dahhh dahh okee tak mao cakap pasal DIA plisss plisss




















































































i'm strong  :D

2 comments:

comment kalau berani