PICIT PICIT

penulis belog

penulis belog
Page Graphics
masih lapanbelas tahun bakal menuntut di uitm arau perlis dalam bidang pengurusan perniagaan (perbankan) masih single dan menari adalah minat saya

♥soul sister♥

i write , you read

Friday, May 14, 2010

tonight

malam ni rasa bosan , rasa sunyi ,rasa cm nakk mao nanges jaaaa sob sob sob cehh mood aku baru jaa nak baik tiba tiba tertouching pulak , ahh ta suke ta sukee , TUHAN saya masih tunggu angle saya walaupon saya tak tahu wujud ke tidak manusia untuk saya , OMG dah start emo silaa tutup mata kalao tak mahu tahu , weee  -_-

tak tahu kenapa , tiba tiba jaa macam nie tak minta pon , malam ni sunyilah serius damn it rendu SUPERMAN saya tiba tiba , DIA dah lama tak on9 renduuu dekat DIA ,agak agak DIA sehat takk , cehh macam DIA penah pk aku , okee i'm fine with that okee dah tao lama dahh  :D

malas mao cakap banyak silap silap taip banyak banyak :p tapee saya strong , yesss i'm strong babehhhh ,gagaaaa uh laaalalalala gaga u lalalalalala  blah blah blah 

No comments:

Post a Comment

comment kalau berani